fredag den 16. maj 2014

Sunde fuldkorns/havregryns muffins med nutella

Da vi for noget tid siden skulle tage hul på et nyt glas nuttela så det lidt mærkeligt ud. Smagsmæssigt var det helt som normalt, men der er nogle mærkelig små krystaller i det. Men et meget hurtigt feedback fra leverandøren oplyste mig at der ikke var noget problem med at bruge nutellaen. Det var pga glasset havde været udsat for temperatur ændringer.




Men da indholdet visuelt ikke var så appetitligt valgte jeg at døbe glasset til "bagenutella". Derfor var det oplagt at anvende det i den næste portion sunde muffins jeg bagte. Jeg tog udgangspunkt i opskriften til mine havtornmuffins og erstattede havtorn med 100 g nutella. Ok så er de vildt sunde, men jeg synes stadig de kan spises med god samvittighed




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Stort som småt - alle kommentar er velkommen :-)