mandag den 2. februar 2015

Kyndelmisse = pandekager

Hvordan kunne jeg dog glemme det, kyndelmisse er lig med pandekager. Og når man som mig elsker pandekager, så er det jo super fint med en undskyldning til at bage en portion.



Jeg er lidt i tvivl om det skal være den lidt tykke version med havregryn (og dermed godt med fibre) eller om det skal være den mere klassiske version som jeg normalt laver på grahamsmel så der også kommer lidt fibre i den.

Du kan naturligvis også lave bananpandekager eller blomkålspandekager. Men lige nu har jeg mest lyst til den klassiske version - og så med syltetøj og sukker.

Uanset hvad så er en kedelig mandag lige pludselig blevet rigtig god, når der er pandekager på menuen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Stort som småt - alle kommentar er velkommen :-)