onsdag den 8. februar 2017

Bounty som kage



Lige siden jeg så opskriften til bountykagen, har den stået på min to-do ønskeliste. For hvem er ikke vild med kombinationen af chokolade og masser af kokos. Hvis du har lyst til en meget sød kage, er det dog ikke denne du skal lave (eller overveje at tilsætte noget sukker til kokosfyldet og bunden).



Første gang jeg lavede kagen, bagte jeg den i en almindelig springform på 24 cm. Det vil jeg ikke anbefale, for så bliver bunden for tynd. Så sidste gang var det en lille springform på 18 cm, det kan klart anbefales.

Jeg justerede kun lidt i den oprindelig opskrift - erstattede 2 spsk Sukrin med 4 spsk kokossukker.

Så for ingredienser og bagevejledning, så vil jeg henvise til den oprindelige opskrift.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Stort som småt - alle kommentar er velkommen :-)